Pentru efectuarea check-in-ului, pasagerii au la dispozitie doua variante:
– inregistrarea online – care se poate face cu cel putin 4 zile inainte de plecarea vasului, pe site-ul www.azamara.com doar daca se inregistreaza o carte de credit** pentru garantarea cheltuielor de la bord. Pasagerii trebuie sa isi creeze un cont cu user si parola, sa isi adauge rezervarea in cont. Apoi la rubrica check-in online, trebuie completate cateva date personale (ex. adresa, telefon, email, detalii pasaport, persoana de contact în caz de urgență, etc), detaliile cartii de credit si sa isi aleaga un interval orar, in care doresc sa ajunga la vas, pentru a face formalitate de imbarcare (interval ce trebuie respectat). Toate datele introduse trebuie să fie corecte și perfect valabile. În caz de neconcordanta, compania de croaziere sau biroul de imigrare pot sa nu permita imbarcarea pe vasul de croaziera. In aceasta situatie, nu se ofera nicio compensatie sau rambursare.
In urma inregistrarii online, se emite Xpress Pass-ul, care este cartea de imbarcare pe vas – trebuie prezentat la imbarcare.
– inregistrarea la imbarcare in port – daca nu se doreste inregistrarea cartii de credit online, atunci check-in-ul se poate face direct in port, la imbarcare. Formalitatile de check-in trebuie finalizate cu pana la 90 minute inainte de ora de plecare in croaziera, cand se inchide check-in-ul. . Aici, pentru garantarea cheltuielilor de la bord se va putea inregistra cartea de credit ** sau se poate depune o suma cash in USD (recomandat).
**Daca se doreste inregistrarea cartii de credit pentru cheltuielile la bord, de stiut : Ca si in cazul hotelurilor de pe uscat, oaspetii se pot astepta sa vada o suma initiala de 100 USD blocata pe cardul lor de credit, ca si garantie, pentru a asigura fonduri pentru achizitiile anticipate la bord. Achizitiile care depasesc 100 USD vor genera retineri suplimentare, care pot reduce creditul Dvs disponibil. Sumele retinute, in genere, sunt eliberate in momentul in care se termina croaziera Dvs; cu toate acestea, unele pot ramane blocate pana la 30 de zile. Azamara® nu controleaza cat timp raman blocate aceste sume, banca dvs. sau institutia financiara stabileste durata acestor retineri. Daca inregistrati un card si apoi, in timpul navigarii, decideti sa schimbati cu un alt card sau cu numerar, puteti inca sa mai vedeti retineri pe cardul folosit initial.
Documentele de calatorile (EDocs) sunt electronice, se emit cu circa 30 zile inainte de plecare și se pot transmite pe e-mail Călătorului.
Tot pe site-ul www.azamara.com la sectiunea Shore Excursions, prin linkul catre sectiunea securizata Voyage Planner, veti putea achizitiona excursii optionale; acestea se vor achita online, in EUR, cu cartea de credit si veti primi o confirmare pe e-mail. Puteti de asemenea achizitiona pachete de bauturi (altele decat cele incluse in tariful croazierei) si pachete de vinuri imbuteliate sau pachete de internet, folosind formularul din sectiunea Onboard Packages / Book Online. Prin intermediul acestui formular, veti trimite la companie ce doriti sa achizitionati, iar ulterior veti fi contactati prin e-mail sau telefonic pentru efectuarea platii cu o carte de credit.