fbpx

ACCES
VIP

cabine si apartamente

ROOM SERVICE

GRATUIT

EVENIMENTE

EXCLUSIVE

WIFI

DE MARE VITEZA

ASTERNUTURI

FINE

BAUTURI

INCLUSE

TAXE SERVICII

PERSONALULUI LA BORD

SPATII ATAT DE GROZAVE,
INCAT S-AR PUTEA SA VA SIMTITI VINOVATI CA LE PARASITI

Cand rezervati o croaziera Azamara, va veti bucura de stilul rafinat si de serviciile exceptionale din propria dvs. cabina. Veti aprecia facilitatile noastre deja incluse in tariful croazierei, insa este nevoie de mai mult decat de o cabina frumoasa pentru a aprecia o vacanta de la „buna” la „excelenta”. Cu Azamara, veti descoperi cat de multe servicii de inalta clasa si o atitudine prietenoasa va pot intensifica placerea unei vacante reusite

APARTAMENTELE AZAMARA

Un hotel de tip boutique pe mare, fiecare dintre apartamentele de pe vasele Azamara ofera confortul unui apartament dintr-un hotel de cinci stele, plus vederi impresionante la ocean, posibilitatea de a va bucura de briza placuta marii, completate de serviciul de majordom. Relaxati-va cu accesorii comparabile cu cele din centrele spa, inclusiv halate si papuci din bumbac, plusate, produse de baie frantuzesti, flori proaspete si asternuturi de pat fine. Deschideti usile glisante din sticla catre veranda dvs. privata si relaxati-va cu o carte, serviti masa in aer liber sau admirati cerul instelat. Serviti o bautura preferata din confortul propriului balcon. Si daca aveti nevoie de ceva, majordomul dumneavoastra nu este niciodata la mai mult de un apel distanta, gata sa va asiste cu rezervari, petreceri private, cine in doi si multe altele.

RESTAURANT AQUALINA

RESTAURANT PRIME C

RESTAURANT DISCOVERIES

BENEFICII

Prioritate la imbarcare, la debarcare si la livrarea bagajelor in cabina;
Serviciile unui majordom;
Acces gratuit in restaurantele cu specific de la bord;
Selectie de bauturi spirtoase servite gratuit in cabina;
Servirea ceaiului de dupa-amiaza gratuit in cabina;
Serviciul de curatatorie oferit gratuit pentru o sacosa de haine / apartament, la fiecare 7 nopti de croaziera;
Internet gratuit 240 minute per pasager;
300 USD/persoana credit la bordul vasului (doar pentru oaspetii din apartamentele Club World al Proprietarului, Club Ocean si Club Spa)

CABINE CLUB VERANDA PLUS

Un nou mod de a vedea lumea cu Azamara. cabinele Club Veranda Plus va permit sa va bucurati de vederi spectaculoase la ocean si destinatie, plus o serie de facilitati preferate de oaspeti, toate la un pret excelent. Tot ce va place la cabinele noastre traditionale Club Veranda este inclus in tarife, si va ofera o serie de avantaje suplimentare si beneficii bazate pe nivelul dvs. de loialitate, pentru a va imbunatati timpul petrecut la bord.

CABINE STANDARD

CABINE CU BALCON

Intampinati ziua din balconul dvs. privat sau priviti apusul de soare peste mare cu o persoana speciala, bucurati-va de briza proaspata a marii si de privelisti uluitoare.

CABINE EXTERIOARE

Relaxati-va si bucurati-va de cabina dvs cu vederi spectaculoase. Fiecare cabina cu vedere la ocean include facilitati de clasa mondiala pentru a crea experiente de lux.

CABINE INTERIOARE

Bun venit la sanctuarul dvs. personal pe mare. Fiecare cabina din interiorul navelor Azamara include facilitati de clasa mondiala pentru a crea experiente de lux.

TOT CE TREBUIE SA STITI DESPRE

CAZARE LA BORDUL AZAMARA

In vederea emiterii documentelor de croaziera este necesara inregistrarea online. Aceasta se face pe www.azamara.com  (unde trebuie sa va creati un cont) la sectiunea Booked/ Online Check-in, care se acceseaza introducand adresa de e-mail si parola contului Dvs creat pe acest site.  In aceasta sectiune, este necesar sa introduceti unele informatii personale precum adresa, un numar de telefon si o adresa de e-mail, unde puteti fi contactati in caz de urgenta inainte de croaziera, numerele pasapoartelor si datele de expirare ale acestora, numele si numarul de telefon ale unei persoane care ramane in tara si care poate fi contactata in caz de urgenta, modalitatea de plata a cheltuielilor suplimentare care vor fi facute la bordul vasului, etc. De asemenea, veti putea incarca in timpul procesului de inregistrare online si fotografia Dvs., simplificand astfel procesul de imbarcare la sosirea Dvs. in port.

Dupa ce terminati inregistrarea online (disponibila cu circa 90 zile inainte de plecare), veti putea printa cartea de imbarcare (Xpress Pass-ul), apoi cu circa 30 zile inainte de plecare, noi vom emite documentele de croaziera care sunt electronice si le veti primi pe e-mail.

Tot pe site-ul www.azamara.com la sectiunea Shore Excursions, prin linkul catre sectiunea securizata Voyage Planner,  veti putea achizitiona excursii optionale; acestea se vor achita online, in EUR, cu cartea de credit si veti primi o confirmare pe e-mail. Puteti de asemenea achizitiona pachete de bauturi (altele decat cele incluse in tariful croazierei) si pachete de vinuri imbuteliate sau pachete de internet, folosind formularul din sectiunea Onboard Packages / Book Online. Prin intermediul acestui formular, veti trimite la companie ce doriti sa achizitionati, iar ulterior veti fi contactati prin e-mail sau telefonic pentru efectuarea platii cu o carte de credit. 

Pentru propria Dvs. siguranta, va recomandam ca valabilitatea pasapoartelor sa fie mai mare de 6 luni de la data terminarii croazierei.

Sunteti, de asemenea, direct responsabil sa va asigurati ca atat Dvs. cat si cei cu care calatoriti, aveti toate documentele necesare: pasapoarte, vize si vaccinuri pentru tarile din itinerariu si ca acestea sunt valabile si corecte.

Va rugam sa verificati reglementarile referitoare la vize direct la ambasadele tarilor pe care urmeaza sa le vizitati in timpul croazierei.

Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii intra, de asemenea, in responsabilitatea Dvs.

Compania nu este responsabila, nu va plati nicio compensatie si nu va rambursa nicio suma de bani unui pasager, al carui acces la bord a fost refuzat din cauza lipsei de documente necesare pentru efectuarea calatoriei.

Limita maxima a bagajului ce poate fi adus la bordul vasului este de 90 kg / pasager. Nu uitati insa ca si companiile aeriene au restrictiile lor referitoare la cantitate, marimea sau greutatea bagajului acceptat fara plata unei taxe suplimentare.

Va rugam sa va asigurati ca toate obiectele Dvs. importante sau de valoare (medicamente, bijuterii, obiecte fragile, documente de calatorie sau alte documente importante, echipamente electronice, telefon mobil, laptop etc) se afla in bagajul de mana si nu in cel de cala si nu sunt lasate nesupravegheate in cabina ori in alta parte a vasului. Pentru siguranta, aceste obiecte pot fi depozitate la biroul de relatii cu clientii sau in miniseiful din cabina. Compania de croaziera nu isi asuma nicio responsabilitate pentru obiectele ce nu au fost depozitate la biroul de relatii cu clientii.

Nu aveti voie sa includeti in bagaj si nici sa aduceti la bord vreun obiect considerat periculos sau ilegal (de ex. arme, bombe, droguri, animale, obiecte inflamabile etc).

Telefoanele Samsung Galaxy Note 7, cafetierele sau fierul de calcat nu sunt acceptate la bordul vasului din motive de securitate.

Daca doriti, va este permis accesul la bordul vasului cu placa de indreptat parul, conditia este sa fie adusa la bord in bagajul de cala.

Daca compania sau capitanul vasului considera ca intr-o cabina ar putea exista obiecte sau substante interzise ne rezervam dreptul de a verifica aceasta cabina si de a confisca respectivele obiecte sau substante.

Avand in vedere noile reglementari aeroportuare privind imbunatatirea masurilor de securitate, va rugam sa va asigurati ca orice obiect ascutit inclusiv foarfece, lame de ras, unghiere, pensete, cutite si altele, vor fi impachetate in bagajul de cala.

Important: Check-in-ul la nava se inchide cu 90 minute inainte de ora de plecare in croaziera . Daca pasagerii ajung cu mai putin de 90 de minute, nu vor mai fi acceptati la bordul vasului. Orice modificare va fi adusa la cunostinta pasagerilor, in timp util.

La sosirea in port predati bagajele pe care trebuie sa fie atasate etichetele cu detaliile Dvs., primite de la personalul de la check-in. Bagajele va vor fi livrate la cabina dupa plecarea vasului din port. Daca nu le-ati primit pana la ora 21.00, trebuie sa sesizati biroul de relatii cu clientii. In momentul imbarcarii puteti pastra doar bagajele de mana.

Documentele necesare de prezentat la check-in sunt: Pasaportul, Xpress Pass-ul (cartea de imbarcare) pe care trebuie sa il semnati si pe care aveti mentionat numarul cabinei Dvs., formularul de sanatate care se completeaza in port si care atesta starea Dvs. de sanatate si in port vi se va face o fotografie. Daca ati ales ca forma de plata cartea de credit, atunci la imbarcare va trebui sa prezentati si cartea de credit cu care veti achita toate cheltuielile suplimentare de la bordul vasului.

La check-in primiti cardul de acces Azamara Keycard®, care va va permite accesul in cabina.

Daca ati setat contul de cheltuieli la bordul vasului, pentru plata in numerar atunci dupa imbarcare va trebui sa mergeti la biroul de relatii cu clientii si sa depuneti un depozit in USD.

Daca doriti sa schimbati forma de plata agreata initial (carte de credit sau cash) puteti face acest lucru la biroul de relatii cu clientii. Va atentionam ca exista posibilitatea sa nu puteti utiliza cartile de credit emise de bancile din Romania (cartile de debit nu sunt acceptate), la bordul vasului de croaziera sunt insa disponibile aparate ATM de unde puteti extrage numerar de pe card contra unui comision.

Capitanul sau doctorul de pe vas pot refuza imbarcarea oricarei persoane pe care o considera inapta sa calatoreasca sau daca considera ca aceasta reprezinta un risc pentru cei din jur. In acest caz, compania de croaziera nu are nicio responsabilitate de a rambursa tariful croazierei sau alte costuri suplimentare.

Cardul de acces  Azamara KeyCard pe care il primiti este foarte important pentru ca indeplineste 3 functii:

  • este cheia cabinei Dvs.
  • documentul pe baza caruia va este permisa coborarea/urcarea pe vas la fiecare destinatie din itinerariu
  • este cartea de credit virtuala pentru toate cheltuielile suplimentare de pe vas (bauturi, tratamente spa, fotografii, cumparaturi, internet, casino, restaurante cu specific, telefoane, room service etc). Pentru fiecare achizitie primiti o chitanta in momentul cumpararii, iar un desfasurator al tuturor cheltuielilor Dvs. va va fi transmis cu o seara inainte de debarcare.

Atentie: nu pierdeti acest card pentru ca orice re-emitere va fi facuta contra cost!

In general, pe vasele de croaziera Azamara exista patru tipuri principale de cabine:

  • Cabine interioare Club, standard, fara niciun fel de vedere;
  • Cabine exterioare Club, cu fereastra/hublou cu vedere la ocean;
  • Cabine cu balcon Club, cu vedere la ocean;
  • Apartamente Club;

Unele cabine pot gazdui trei sau patru persoane si in acest scop sunt dotate cu paturi suspendate sau o canapea extensibila. Numarul acestor cabine este limitat, in sensul ca nu toate cabinele pot fi echipate cu spatiu suplimentar sau cu paturi pliante, ca intr-un hotel. Acest lucru se datoreaza respectarii masurilor de siguranta la bord.

Cabinele interioare Club standard sunt situate in interiorul vasului, prin urmare, nu au ferestre. De obicei au aceeasi dimensiune ca si cabinele cu ferestre, dar se simt putin mai mici. Locul ferestrei din cabina interioara este ocupat de o imagine iluminata sau oglinda. Cabina interioara este dotata in mod standard cu doua paturi separate, care, de regula, pot fi transformate in pat matrimonial. Cabine interioare se gasesc de obicei pe toate puntile si sunt destul de accesibile ca pret.

Cabinele cu vedere la ocean Club (exterioare) sunt situate pe partile laterale si in fata navei si au ferestre sau hublouri. Ferestrele sunt suficient de mari si, in general, de aceeasi dimensiune, indiferent de inaltimea puntii. Hublourile au o vedere mult mai mica. Principalul avantaj al acestor cabine fata de cele interne este ca au lumina naturala. Pe nave, exista si un anumit numar de cabine cu vedere obstructionata, adica sunt situate pe punti sau in locuri, unde exista obiecte (barci de salvare) sau constructii (structuri, cadre ale vasului) care obtureaza partial sau total vederea fereastrei. Fereastra / hubloul nu se deschid din motive de securitate.

Cabinele cu balcon Club sunt cele mai populare ca tip de cazare de pe un vas de croaziera. Acestea au aproximativ aceeasi suprafata ca si cabinele cu fereastra si au balconul cu vedere la ocean. Pe nave, exista si un anumit numar de cabine cu balcon, cu vederea la ocean obstructionata, adica sunt situate pe punti sau in locuri, unde exista obiecte (barci de salvare) sau constructii (structuri, cadre ale vasului) care obtureaza partial sau total vederea din balcon.

Apartamentele Club ofera o gama larga de optiuni de cazare, varietatea acestora fiind foarte diferita in ceea ce priveste atat dimensiunea cat si gama de servicii suplimentare. In general, apartamentele ofera un pat king-size si un balcon mai mare.  La fel ca in hoteluri, unele apartamente pot fi cu mai multe camere –  cu un living separat, un dormitor spatios si un balcon mare, cu zona de sedere. In ciuda suprafetei generoase a acestor apartamente, adesea, numarul maxim de persoane acceptate la cazare este limitat.

Fiecare din aceste tipuri de cabine poate fi comercializat si in regim de cabine garantate, care au urmatoarele conditii:

  • se rezerva o categorie minima garantata ( ex: interioara, exterioara, cu balcon etc);
  • beneficii: tariful platit este cel mai mic pentru categoria respectiva,  iar cabina poate beneficia de upgradare la o categorie de cabina superioara in functie de gradul de ocupare al vasului;
  • localizarea si numarul exact al cabinei vor fi aflate, cel tarziu in ziua imbarcarii in port;
  • exista posibilitatea ca pentru cabinele cu fereastra si cu balcon, sa se aloce cabine cu vedere obstructionata (in dreptul barcilor de salvare);
  • pot fi alocate si cabine pentru persoane cu dizabilitati (aceste cabine, pe langa facilitatile speciale, au aceleasi dotari ca o cabina normala; sunt mai spatioase );
  • odata alocata cabina, de catre compania de croaziere,  aceasta NU mai poate fi schimbata.

 Daca doriti cabine alaturate, atunci nu va recomandam sa rezervati acest tip de cabine garantate.

Pe vasele Azamara exista cabine pentru persoane cu dizabilitati, dotate corespunzator. In momentul rezervarii, pasagerul va oferi agentului de turism detalii despre natura dizabilitatii sale, precum si echipamentele si medicamentele pe care va trebui sa le ia la bord, acestea urmand a fi comunicate vasului.

Daca un pasager are nevoie de echipamente speciale, medicamente, conditii speciale de ingrijire si supraveghere, organizarea acestora precum si costurile sunt in sarcina pasagerului. Compania nu poate oferi servicii de ingrijire sau supraveghere in caz de boala.

Voltajul corespunzator prizelor din cabina este de 110 / 220 volti. Toate cabinele sunt dotate cu uscator de par.

In fiecare seara veti primi in cabina un program al zilei urmatoare (Pursuits) unde gasiti toate informatiile cu privire la portul unde va ancora vasul, prognoza meteo, activitatile, spectacolele si evenimentele care au loc la bordul vasului, inclusiv programul si locatia tuturor restaurantelor, precum si alte informatii. Va rugam sa respectati cu strictete orele de imbarcare in fiecare port vizitat mentionat in programul zilnic, deoarece vasul nu isi modifica programul de plecare sub niciun motiv si cei care intarzie nu vor mai fi acceptati la bord peste ora limita anuntata. Ora pe care trebuie s-o aveti in vedere in orice port este ora vasului si nu ora locala a fiecarei destinatii din itinerariu.

Inainte de plecarea vasului din port este obligatorie participarea la exercitiul de salvare in caz de urgenta la bord – Emergency Lifeboat Drill. In momentul in care capitanul anunta pe vas inceperea exercitiului trebuie sa mergeti la statia desemnata pentru cabina Dvs., avand asupra Dvs. cardul Azamara KeyPass pe care l-ati primit la imbarcare si care va fi scanat de personalul de la bordul vasului.

avem cea mai bogata experienta in croaziere si scriem despre asta

blogul nostru

WeCreativez WhatsApp Support
Doriti sa aflati mai multe despre croazierele Royal Caribbean, Celebrity Cruises sau Azamara?
👋 Buna ziua! Suntem aici pentru a va consilia in alegerea croazierei potrivite!