fbpx

Azamara

CE ESTE INCLUS IN TARIFUL CROAZIEREI?

tot ce va doriti

este deja inclus in tariful croazierei

O vacanta in croaziera este atractiva si pentru ca va puteti calcula bugetul mult mai putin precis chiar in momentul rezervarii. Cu atat de multe servicii incluse in tarif, o croaziera este o vacanta de o valoare surprinzatoare. 

Mai mult, facilitatile optionale, dar convenabile, va permit sa va aduceti un plus-valoare croazierei, s-o personalizati exact cum v-o doriti. Iata de ce va puteti bucura in fiecare zi alaturi de noi.

O croaziera cu azamara...

ce este inclus?

✔ Cazare la bordul vasului

in cabina din categoria selectata pe intreaga croaziera;

✔ pensiune completa la bord

de la pranz si/sau cina in prima zi pana la micul dejun in ultima;

✔ Room Service 24H

serviciu gratuit de room service;

✔ bauturi

apa imbuteliata, bauturi racoritoare, specialitati de cafea si ceaiuri, selectie de vinuri rosii si albe, marci de bere si bauturi alcoolice (votca, gin, brandy, whisky, rom etc), disponibile in toate barurile si restaurantele de pe vas;

✔ transport din /catre port

transport gratuit din/catre port in anumite destinatii;

✔ AzAmazing Evening

in general, majoritatea croazierelor Azamara de minim 7 nopti au si un eveniment AzAmazing Evening inclus;

✔ divertisment si spectacole

divertisment si programe la bord adaptate destinatiilor vizitate din itinerariu;

✔ Activitati de recreere

activitati de recreere*: piscina, jacuzzi, teatru, pista de alergare in aer liber etc (se pot percepe taxe suplimentare pentru anumite activitati de recreere);

✔ Servicii Concierge

servicii concierge;

✔ Spalatorie

acces la serviciul de spalatorie;

✔ Taxe portuare

si servicii portuare;

✔ Bacsisurile

taxele pentru servicii la bord (gratuitatile / bacsisurile) sunt incluse in tarife;

O croaziera cu Azamara..

ce NU este inclus?

$ Transport

pana la portul de imbarcare/debarcare
transferul de la / la vas;

$ Vizele

si taxele de vize aferente itinerariului;

$ Servicii la tarm

excursiile optionale;
cazari pre si post croaziera;

$ Servicii si tratamente

servicii medicale; tratamentele de frumusete si sanatate;
telefonie; spalatorie; cazinou; Internet;

$ asigurari

asigurarea medicala si asigurarea storno;

$ bauturi alcoolice

si cele nealcoolice, altele decat cele mentionate la tariful include;

$ Taxe

taxa de rezervare la restaurantele alternative (cu specific);

$ Alte servicii

care nu apar mentionate ca fiind incluse in tarif;

VA AJUTAM SA ALEGETI

CROAZIERA POTRIVITA

TOT CE ATI DORIT SA INTREBATI

TOT CE TREBUIE SA STITI

In general, pe vasele de croaziera Azamara exista patru tipuri principale de cabine:

  • Cabine interioare Club, standard, fara niciun fel de vedere;
  • Cabine exterioare Club, cu fereastra/hublou cu vedere la ocean;
  • Cabine cu balcon Club, cu vedere la ocean;
  • Apartamente Club;

Unele cabine pot gazdui trei sau patru persoane si in acest scop sunt dotate cu paturi suspendate sau o canapea extensibila. Numarul acestor cabine este limitat, in sensul ca nu toate cabinele pot fi echipate cu spatiu suplimentar sau cu paturi pliante, ca intr-un hotel. Acest lucru se datoreaza respectarii masurilor de siguranta la bord.

Cabinele interioare Club standard sunt situate in interiorul vasului, prin urmare, nu au ferestre. De obicei au aceeasi dimensiune ca si cabinele cu ferestre, dar se simt putin mai mici. Locul ferestrei din cabina interioara este ocupat de o imagine iluminata sau oglinda. Cabina interioara este dotata in mod standard cu doua paturi separate, care, de regula, pot fi transformate in pat matrimonial. Cabine interioare se gasesc de obicei pe toate puntile si sunt destul de accesibile ca pret.

Cabinele cu vedere la ocean Club (exterioare) sunt situate pe partile laterale si in fata navei si au ferestre sau hublouri. Ferestrele sunt suficient de mari si, in general, de aceeasi dimensiune, indiferent de inaltimea puntii. Hublourile au o vedere mult mai mica. Principalul avantaj al acestor cabine fata de cele interne este ca au lumina naturala. Pe nave, exista si un anumit numar de cabine cu vedere obstructionata, adica sunt situate pe punti sau in locuri, unde exista obiecte (barci de salvare) sau constructii (structuri, cadre ale vasului) care obtureaza partial sau total vederea fereastrei. Fereastra / hubloul nu se deschid din motive de securitate.

Cabinele cu balcon Club sunt cele mai populare ca tip de cazare de pe un vas de croaziera. Acestea au aproximativ aceeasi suprafata ca si cabinele cu fereastra si au balconul cu vedere la ocean. Pe nave, exista si un anumit numar de cabine cu balcon, cu vederea la ocean obstructionata, adica sunt situate pe punti sau in locuri, unde exista obiecte (barci de salvare) sau constructii (structuri, cadre ale vasului) care obtureaza partial sau total vederea din balcon.

Apartamentele Club ofera o gama larga de optiuni de cazare, varietatea acestora fiind foarte diferita in ceea ce priveste atat dimensiunea cat si gama de servicii suplimentare. In general, apartamentele ofera un pat king-size si un balcon mai mare.  La fel ca in hoteluri, unele apartamente pot fi cu mai multe camere –  cu un living separat, un dormitor spatios si un balcon mare, cu zona de sedere. In ciuda suprafetei generoase a acestor apartamente, adesea, numarul maxim de persoane acceptate la cazare este limitat.

Fiecare din aceste tipuri de cabine poate fi comercializat si in regim de cabine garantate, care au urmatoarele conditii:

  • se rezerva o categorie minima garantata ( ex: interioara, exterioara, cu balcon etc);
  • beneficii: tariful platit este cel mai mic pentru categoria respectiva,  iar cabina poate beneficia de upgradare la o categorie de cabina superioara in functie de gradul de ocupare al vasului;
  • localizarea si numarul exact al cabinei vor fi aflate, cel tarziu in ziua imbarcarii in port;
  • exista posibilitatea ca pentru cabinele cu fereastra si cu balcon, sa se aloce cabine cu vedere obstructionata (in dreptul barcilor de salvare);
  • pot fi alocate si cabine pentru persoane cu dizabilitati (aceste cabine, pe langa facilitatile speciale, au aceleasi dotari ca o cabina normala; sunt mai spatioase );
  • odata alocata cabina, de catre compania de croaziere,  aceasta NU mai poate fi schimbata.

 Daca doriti cabine alaturate, atunci nu va recomandam sa rezervati acest tip de cabine garantate.

Mesele la bord (mic dejun, pranz si cina) sunt un eveniment special si, de regula, dureaza mult mai mult pe o croaziera decat acasa, la tarm.

Nu exista practic ore fixe de servire a meselor pe vasele de croaziera. Aceasta inseamna ca puteti servi pranzul si cina oricand, oriunde si cu oricine doriti. Pentru o gustare mai putin formala, puteti merge, aproape intotdeauna, pe puntile in aer liber, la cafenelele si la zonele cu gratar. In plus, exista room service 24/24, in cazul in care nu doriti sa parasiti cabina.

Daca un pasager are alergii sau intoleranta la anumite alimente sau substante, acesta trebuie sa informeze agentul de turism in prealabil, in momentul rezervarii. Dupa imbarcare, pasagerul va contacta personalul de la bord ( seful de restaurant etc) pentru consiliere cu privire la mesele de la bord.

Compania Azamara, cu o cerere in prealabil, poate oferi la bordul vaselor sale, urmatoarele optiuni de meniu: vegetarian, diabetic, cu continut scazut de grasimi, cu continut scazut de sare, cu colesterol scazut, kosher etc.

Restaurantele (atat cele incluse in tarif cat si cele neincluse) variaza in functie de vas si se pot schimba.

De regula, restaurantele incluse in tariful croazierei, care exista pe toate vasele sunt:

✔ Restaurantul principal

Azamara ofera posibilitatea de a cina in sistem open seating in restaurantul principal, de aceea, nu exista serii prestabilite pentru cina la bordul vasului. Meniul este „à la carte”. Tot in restaurantul principal, se pot servi micul dejun si pranzul, dar orarul de functionare difera in zilele pe mare si atunci cand vasul ancoreaza in fiecare port din itinerariu.

In restaurantul principal si in cele cu specific, NU se impune ţinuta formala (rochie de seara sau smoking), insa, se recomanda pentru domni costum sau o haina sport, iar pentru doamne rochii, fuste, bluze, pantaloni si camasi. Accesul in restaurante nu este permis in picioarele goale, tank top-uri, cu sepci de baseball, costume de baie, sorturi sau blugi, pantaloni scurti, maieu si papuci.

✔ Restaurant cu autoservire Windows Cafe

Daca preferati o tinuta mai lejera, puteti servi micul dejun, pranzul si cina in restaurantul cu autoservire Windows Cafe, cu locuri atat in aer liber pentru a va bucura de briza marii, cat si in interior. Meniul este inspirat de destinatiile vizitate si in fiecare seara la cina exista preparate pentru care s-au folosit produse locale. Aveti posibilitatea sa va autoserviti cu apa, cafea la dozator, ceai cu gheata si limonada, in timpul meselor, iar in timpul micului dejun puteti servi lapte, sucuri de portocale, mere sau fructe tropicale. Mesele nu sunt fixe, oaspetii se pot aseza unde doresc in functie de disponibilitate.

✔ Restaurant The Patio si Swirl &  Top 

Gratar la piscina pe timp de zi, (inclus in tarif), unde puteti servi pizza la comanda, paste, frigarui, rulouri, burgeri la gratar, la comanda (inclusiv veggie si cheeseburger), hot dog, coaste la gratar, inele de ceapa, cartofi prajiti, legume la gratar, chipsuri de tortilla, salate. 
Pe timp de seara se transforma complet intr-un restaurant BBQ, afara, oferind o experienta culinara al fresco de neuitat. Cele mai fine accesorii si lumanarile intime vor da tonul serii, iar meniul reinventat va va fi servit de cei mai buni profesionisti in domeniul ospitalitatii. In plus, zona de iaurturi inghetate, cu autoservire-Swirl & Top-este modul perfect de a va racori, cu o varietate de arome si gusturi dintre cele mai variate.


✔ Room Service
Room service-ul este disponibil 24 ore si este gratuit pentru toti pasagerii de la bordul vasului. Se poate servi micul dejun complet intre orele 6:30 si 10:00 – trebuie doar sa completati formularul pentru mic dejun cu o seara inainte si sa-l inmanati asistentului de cabina. Pasagerii cazati in apartamente au posibilitatea sa comande prin intermediul room service din meniurile de pranz si cina ale restaurantului principal; de acest lucru se va ocupa majordomul desemnat pentru apartamentul Dvs.

La bordul vaselor Azamara, se organizeaza “White Night Party” – petrecere cu un bufet deosebit, vinuri din partea casei si live band, care se desfasoara cel putin o data pe durata unei croaziere, daca permite vremea. Pentru aceasta petrecere, se recomanda tinuta alba, dar nu este obligatorie.

Pasagerii pot aduce la bordul vasului, pentru consumul propriu in cabina, sticle de bauturi spirtoase, bere sau vin. Fiecare sticla trebuie sa aiba sigla originala a producatorului si sa nu fie contrafacuta. Daca doresc sa consume aceasta bautura adusa personal la bord in locurile publice de pe vas,  se va achita o taxa de 10 USD/sticla (corkage fee). Bautura alcoolica cumparata de la bordul vasului va va fi livrata in cabina, in ultima seara a croazierei.
La bordul vaselor varsta minima pentru consumul de bauturi alcoolice depinde de itinerariul croazierei. Pe itinerariile cu plecare din Europa, Asia, Australia si Noua Zeelanda varsta minima pentru a putea consuma bauturi alcoolice este de 18 ani. Pe itinerariile cu plecare din SUA (inclusiv Puerto Rico), Canada si Emiratele Arabe Unite sau pe itinerariile care includ una dintre aceste destinatii, nu se vand sau servesc bauturi alcoolice persoanelor sub 21 de ani. Varsta se stabileste in functie de varsta avuta in momentul inceperii croazierei.
Bauturile disponibile in minibar-ul cabinei Dvs. vor fi taxate pe contul de cheltuieli deschis la bordul vasului la tariful afisat in cabina.

Taxele portuare sunt taxele impuse de autoritatile guvernamentale sau cvasi-guvernamentale, care decurg din prezenta vasului in port.

De asemenea, include taxe impuse de terti, precum cele de andocare, de debarcare, de inspectie, taxe pentru navigatie, acostare, manipulare/depozitare a bagajelor si servicii de securitate etc.

Puteti rezerva direct pe site-ul nostru, www.rccl.ro, in siguranta, cu cardul de credit, sau contactandu-ne pe email sau la telefon.

• Pentru confirmarea unei rezervari, trebuie achitat un depozit de 500 EUR/ persoana, indiferent de numarul de nopti pe care il are croaziera Azamara.

• Restul de plata trebuie achitat cu minim 130 zile, inainte de plecarea in croaziera.

O experienta culinara superioara la bord este unul dintre cei mai importanti factori de succes ai unei croaziere. Cunoscand acest lucru, companiile de croaziera se intrec in oferte si atrag cei mai buni si renumiti bucatari din intreaga lume. Sigur, nu sunt prezenti personal in bucatariile navelor de croaziera, dar dezvolta meniuri, instruiesc  bucatarii si chelnerii, intr-un cuvant, fac totul pentru a satisface cei mai sofisticati gurmanzi in timpul croazierei.

In plus fata de restaurantele de baza, incluse in tarif, veti gasi intotdeauna la bord o selectie de restaurante „alternative”, cu specific, care ofera mese mai intime si concepute de bucatari exclusivi.

Fiecare restaurant necesita rezervare, care se poate face la bordul vasului, achitandu-se o taxa suplimentara de circa 30 USD de persoana. Oaspetii cazati in apartamente au acces gratuit. Experienta merita!

Restaurantul Prime C

Decorat in stil elegant, clasic, cu mobilier de lemn wenge, scaune de piele, lumina difuza si minunate privesti catre ocean, restaurantul ofera o gama larga de optiuni pentru servirea cinei, de la suculentele fripturi de vita la preparatele din fructe de mare proaspete.
 

Restaurantul Aqualina

Restaurantul cu specific italian, mediteraneean, va invita sa petreceti o seara de neuitat, intr-un cadru intim savurand produse culinare deosebite.

Taxa de rezervare la restaurantele cu specific nu include bauturile, cu exceptia cazului in care aveti inclus sau ati achitat unul din pachetele de bauturi disponibile.

Pe vasele Azamara exista o zona desemnata pentru fumatori care se afla in partea din fata a vasului pe puntea Pool; aceasta zona este semnalizata corespunzator ca fiind dedicata fumatorilor. Este interzis fumatul in oricare alta zona a vasului. Nu se permite fumatul in cabine sau pe balcoanele acestora, in restaurante, pe coridoare sau in orice alta zona publica a vasului. Aceste interdictii se refera si la tigarile electronice.  

Ţigarile, trabucurile si pipele trebuie stinse corespunzator si in niciun caz aruncate peste bord. Incalcarea acestor prevederi presupune o amenda de 250 USD.

Trebuie sa aveti minim 18 ani impliniti pentru a putea cumpara tutun de la magazinele de la bordul vasului.

Varsta minima pentru a juca la cazinou este de 18 ani. Plata la cazinou se face in numerar in USD, moneda oficiala la bordul vasului. Plata cash se face la ghiseu si se primesc in schimb jetoane. Este permisa de asemenea plata cu cartea de credit sau din contul de cheltuieli deschis la bord, insa in aceste 2 situatii se percepe un comision suplimentar. Cazino-ul este deschis doar cand vasul se afla in ape internationale.

*Cazinou se afla doar pe vasul Azamara Journey.

Taxele pentru servicii la bord (bacsisurile) sunt dedicate personalului care contribuie la confortul Dvs. în timpul croazierei.

La Azamara, acestea sunt incluse in tariful croazierei.

Totusi, serviciile exceptionale ale personalului de la bord pot fi recompensate suplimentar.

Pentru rezervarile confirmate pana la 31 decembrie 2021, pentru croaziere cu plecare pana la 30 aprilie 2022, se poate aplica programul ”Navigati cu Incredere”, care ofera pasagerilor posibilitatea de a anula croaziera cu pana la 48 ore inainte de ziua plecarii, beneficiind de protectia sumelor achitate. In acest caz, contravaloarea croazierei va fi rambursata sub forma de certificat valoric (FCC), mai putin taxele de port si cele pentru servicii la bord, care se vor rambursa in bani.

a) Daca rezervarea se anuleaza din momentul crearii si pana la plata finala (130 zile, inainte de plecare) pentru croazierele Azamara®:

R: Depozitul achitat pentru confirmarea rezervarii se va rambursa sub forma unui certificat valoric FCC, care va putea fi folosit pentru o rezervare viitoare.

b) Daca rezervarea se anuleaza dupa efectuarea platii finale si pana cu 48 ore inainte de ziua plecarii in croaziera:

R: Clientii vor primi un certificat valoric reprezentand 100% din valoarea croazierei achitate, mai putin taxele de port, care se vor rambursa ulterior in bani.

Ce spun oaspetii nostri

TestimonialE clienti

circula-anchor.png

INTRA IN COMUNITATEA NOASTRA!

Afli Intotdeauna Primul Despre Ofertele Noastre Speciale, Primesti Doza Saptamanala De Inspiratie Pentru Urmatoarea Ta Vacanta Sau Cele Noi Articole De Pe Blogul Nostru.

avem cea mai bogata experienta in croaziere si scriem despre asta

blogul nostru

WeCreativez WhatsApp Support
Doriti sa aflati mai multe despre croazierele Royal Caribbean, Celebrity Cruises sau Azamara?
👋 Buna ziua! Suntem aici pentru a va consilia in alegerea croazierei potrivite!