OFERTA LIMITATA

reducere 60%

la al doilea pasager

ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER-UL NOSTRU

REDUCERI 60%
la al 2-lea pasager

Rezervati pana la data de pana la 30 iunie 2021, o croaziera cu compania Azamara, pe itinerarii selectate, cu date de plecare intre 10 iulie 2021 –  29 noiembrie 2022 si beneficiati de reduceri de 60% pentru a 2-a persoana din cabina,  aplicate la tariful de croaziera fara taxe !

*Oferta este valabila in limita locurilor disponibile, in sistemul de rezervari, la momentul efectuarii rezervarii.
Oferta se aplica rezervarilor nou create si poate fi retrasa fara nicio notificare prealabila.


beneficii incluse in tarife

Bucurati-va de servicii de cea mai buna calitate!


SUNA INTERESANT?

DESCOPERITI ITINERARIILE PENTRU VACANTA PERFECTA!

SEDERI MAI LUNGI IN PORT, INNOPTARI

azamara

Cele trei vase Azamara navigheaza in Mediterana, Australia si Noua Zeelanda, Europa de Nord si de Vest, Canalul Panama, America Centrala, de Nord si de Sud, Alaska, Africa, Asia, “Indiile de Vest” si pe itinerarii Transoceanice. 

TOT CE ATI DORIT SA INTREBATI

TOT CE TREBUIE SA STITI

✔ Cazarea in cabina aleasa cu pensiune completa la bordul vasului inclusiv apa imbuteliata, bauturi racoritoare, specialitati de cafea si ceaiuri, selectie de vinuri rosii si albe, marci internationalede bere si o selectie de bauturi alcoolice (votca, gin, brandy, whisky, rom si altele), disponibile in toate barurile si restaurantele de pe vas;

✔ activitati de recreere*: piscina, jacuzzi, teatru, pista de alergare in aer liber etc (se pot percepe taxe suplimentare pentru anumite activitati de recreere);

✔ room service 24 de ore;

✔ servicii concierge;

✔ divertisment si programe la bord adaptate destinatiilor vizitate din itinerariu;

✔ acces la serviciul de spalatorie;

✔ taxele pentru servicii la bord (gratuitatile / bacsisurile);

✔ transport gratuit din/catre port in anumite destinatii;

✔pentru rezervari pana la 31 martie 2021 – un pachet internet wi-fi / pe cabina si 500 usd  / pe cabina credit la bord;

In general, majoritatea croazierelor Azamara au si un eveniment AzAmazing Evening inclus.

In general, pe vasele de croaziera Azamara exista patru tipuri principale de cabine:

  • Cabine interioare Club, standard, fara niciun fel de vedere;
  • Cabine exterioare Club, cu fereastra/hublou cu vedere la ocean;
  • Cabine cu balcon Club, cu vedere la ocean;
  • Apartamente Club;

Unele cabine pot gazdui trei sau patru persoane si in acest scop sunt dotate cu paturi suspendate sau o canapea extensibila. Numarul acestor cabine este limitat, in sensul ca nu toate cabinele pot fi echipate cu spatiu suplimentar sau cu paturi pliante, ca intr-un hotel. Acest lucru se datoreaza respectarii masurilor de siguranta la bord.

Cabinele interioare standard sunt situate in interiorul vasului, prin urmare, nu au ferestre. De obicei au aceeasi dimensiune ca si cabinele cu ferestre, dar se simt putin mai mici. Locul ferestrei din cabina interioara este ocupat de o imagine iluminata sau oglinda. Cabina interioara este dotata in mod standard cu doua paturi separate, care, de regula, pot fi transformate in pat matrimonial. Cabine interioare se gasesc de obicei pe toate puntile si sunt destul de accesibile ca pret.

Cabinele cu vedere la ocean (exterioare) sunt situate pe partile laterale si in fata navei si au ferestre sau hublouri. Ferestrele sunt suficient de mari si, in general, de aceeasi dimensiune, indiferent de inaltimea puntii. Hublourile au o vedere mult mai mica. Principalul avantaj al acestor cabine fata de cele interne este ca au lumina naturala. Pe nave, exista si un anumit numar de cabine cu vedere obstructionata, adica sunt situate pe punti sau in locuri, unde exista obiecte (barci de salvare) sau constructii (structuri, cadre ale vasului) care obtureaza partial sau total vederea fereastrei. Fereastra / hubloul nu se deschid din motive de securitate.

Cabinele cu balcon sunt cele mai populare ca tip de cazare de pe un vas de croaziera. Acestea au aproximativ aceeasi suprafata ca si cabinele cu fereastra si au balconul cu vedere la ocean. Pe nave, exista si un anumit numar de cabine cu balcon, cu vederea la ocean obstructionata, adica sunt situate pe punti sau in locuri, unde exista obiecte (barci de salvare) sau constructii (structuri, cadre ale vasului) care obtureaza partial sau total vederea din balcon.

Apartamentele Club ofera o gama larga de optiuni de cazare, varietatea acestora fiind foarte diferita in ceea ce priveste atat dimensiunea cat si gama de servicii suplimentare. In general, apartamentele ofera un pat king-size si un balcon mai mare.  La fel ca in hoteluri, unele apartamente pot fi cu mai multe camere –  cu un living separat, un dormitor spatios si un balcon mare, cu zona de sedere. In ciuda suprafetei generoase a acestor apartamente, adesea, numarul maxim de persoane acceptate la cazare este limitat.

Fiecare din aceste tipuri de cabine poate fi comercializat si in regim de cabine garantate, care au urmatoarele conditii:

  • se rezerva o categorie minima garantata ( ex: interioara, exterioara, cu balcon etc);
  • beneficii: tariful platit este cel mai mic pentru categoria respectiva,  iar cabina poate beneficia de upgradare la o categorie de cabina superioara in functie de gradul de ocupare al vasului;
  • localizarea si numarul exact al cabinei vor fi aflate, cel tarziu in ziua imbarcarii in port;
  • exista posibilitatea ca pentru cabinele cu fereastra si cu balcon, sa se aloce cabine cu vedere obstructionata (in dreptul barcilor de salvare);
  • pot fi alocate si cabine pentru persoane cu dizabilitati (aceste cabine, pe langa facilitatile speciale, au aceleasi dotari ca o cabina normala; sunt mai spatioase );
  • odata alocata cabina, de catre compania de croaziere,  aceasta NU mai poate fi schimbata.

 Daca doriti cabine alaturate, atunci nu va recomandam sa rezervati acest tip de cabine garantate.

Mesele la bord sunt un eveniment special si, de regula, dureaza mult mai mult pe o croaziera decat acasa, la tarm.

Nu exista practic ore fixe de servire a meselor pe vasele de croaziera moderne. Aceasta inseamna ca puteti servi pranzul si cina oricand, oriunde si cu oricine doriti. Pentru o gustare mai putin formala, puteti merge, aproape intotdeauna pe puntile in aer liber, la cafenelele si la zonele cu gratar. In plus, exista room service nonstop, in cazul in care nu doriti sa parasiti cabina.

Restaurantele (atat cele incluse in tarif cat si cele neincluse) variaza in functie de vas si se pot schimba. De regula, retaurantele incluse in tariful croazierei sunt cel putin:

Restaurantul principal
Masa de seara (cina) se poate servi in restaurantul principal in regim de ” OPEN SEATING” (mesele nu sunt atribuite, oaspetii pot alege sa stea acolo unde le place) intre orele 18:00 – 21:30.  Meniul este „a la carte”, iar bauturile incluse sunt apa la carafa si cafeaua normala (regular). Toate celelalte bauturi (alcoolice sau nealcoolice, inclusiv apa imbuteliata si specialitatile de cafea) se platesc separat, cu exceptia cazului in care aveti inclus sau ati achitat unul din pachetele de bauturi disponibile.

Restaurantul principal este, de asemenea, deschis pentru servirea micului dejun sau a pranzului, dar orarul de functionare difera in zilele pe mare si atunci cand vasul ancoreaza in fiecare port din itinerariu.

La bordul vasului, se recomanda tinutele casual, decente. Sugestii pentru doamne: rochii, fuste, bluze, pantaloni, camasi iar pentru domni se recomanda pantalonii, tricourile polo, camasile. In restaurantul principal si in cele cu specific, NU se impune ţinuta formala (rochie de seara sau smoking), se recomanda pentru domni costum sau o haina sport, iar pentru doamne rochii, fuste, bluze, pantaloni si camasi. Accesul in restaurante nu este permis in picioarele goale, tank top-uri, cu sepci de baseball, costume de baie, pantaloni scurti sau blugi, maieu si papuci.

Pentru “White Night Party” (petrecere cu un bufet deosebit, vinuri din partea casei si live band, care se desfasoara cel putin o data pe durata unei croaziere, daca permite vremea) se recomanda tinuta alba, dar nu este obligatorie.

  •  

Restaurantele cu autoservire
Faceti ocolul lumii la bufetul suedez – Windows Cafe, care este o fuziune de bucatarii internationale. Optional, aici se pot servi micul dejun, pranzul si cina in sistem bufet si cu autoservire. In aceste restaurante aveti posibilitatea sa va autoserviti cu apa, cafea la dozator, ice tea si limonada in timpul meselor. Cina se poate servi in restaurantele cu autoservire, in sistem bufet, si unde nu exista recomandare pentru o anumita tinuta.

Pe langa aceste restaurante, la bordul vaselor exista si alte restaurante incluse in tariful croazierei, in functie de capacitatea vasului.

Room Service
Bucurati-va de preparatele culinare din meniu, in intimitatea cabinei Dvs., apeland la serviciul de room service, valabil 24/7, disponibil gratuit  ( nu sunt incluse bauturile in acest serviciu, acestea achitandu-se suplimentar).

Pasagerii au dreptul sa aduca la bordul vasului, in ziua imbarcarii, maxim doua sticle de vin sau sampanie de 750ml/cabina. Fiecare sticla trebuie sa aiba sigla originala a producatorului si sa nu fie contrafacuta. Pasagerii nu au voie sa consume bautura personala in locurile publice (doar in cabina), altfel vor plati o taxa de 10 USD/ sticla (corkage fee). Bautura alcoolica cumparata de la bordul vasului sau in timpul debarcarii in porturile vizitate, va va fi livrata in cabina in ultima seara a croazierei.
La bordul vaselor, varsta minima pentru consumul de bauturi alcoolice depinde de itinerariul croazierei. Pe itinerariile cu plecare din Europa, Asia, Australia si Noua Zeelanda varsta minima pentru a putea consuma bauturi alcoolice este de 18 ani. Pe itinerariile cu plecare din SUA (inclusiv Puerto Rico), Canada si Emiratele Arabe Unite sau pe itinerariile care includ una dintre aceste destinatii, nu se vand sau servesc bauturi alcoolice persoanelor sub 21 de ani. Se ia in considerare varsta avuta la momentul inceperii croazierei.
Bauturile disponibile in minibar-ul cabinei Dvs. vor fi taxate pe contul de cheltuieli deschis la bordul vasului la tariful afisat in cabina.

Taxele portuare sunt taxele impuse de autoritatile guvernamentale sau cvasi-guvernamentale, care decurg din prezenta vasului in port.

De asemenea, includ taxe impuse de terti, precum cele de andocare, de debarcare, de inspectie, taxe pentru navigatie, acostare, manipulare/depozitare a bagajelor si servicii de securitate etc.

Puteti rezerva direct pe site-ul nostru, www.rccl.ro, in siguranta, cu cardul de credit, sau contactandu-ne pe email sau la telefon.

• Pentru confirmarea unei rezervari, trebuie achitat un depozit de 500 EUR/ persoana, indiferent de numarul de nopti pe care il are croaziera Azamara.

• Restul de plata trebuie achitat cu minim 130 zile, inainte de plecarea in croaziera.

– alte bauturi alcoolice nementionate;

– transportul cu avionul;

– cazari pre si post croaziera;

– transferul aeroport – port – aeroport;

– excursiile optionale la fiecare destinatie;

– asigurarea medicala si/sau storno;

– servicii suplimentare: tratamente de infrumusetare si sanatate, telefoane, cazinou, internet, rezervarile la restaurantele cu specific etc.

– vizele necesare itinerariului;

O experienta culinara superioara la bord este unul dintre cei mai importanti factori de succes ai unei croaziere. Cunoscand acest lucru, companiile de croaziera se intrec in oferte si atrag cei mai buni si renumiti bucatari din intreaga lume. Sigur, nu sunt prezenti personal in bucatariile navelor de croaziera, dar dezvolta meniuri, instruiesc  bucatarii si chelnerii, intr-un cuvant, fac totul pentru a satisface cei mai sofisticati gurmanzi in timpul croazierei.

In plus fata de restaurantele de baza, incluse in tarif, veti gasi intotdeauna la bord o selectie de restaurante „alternative”, cu specific, care ofera mese mai intime si concepute de bucatari exclusivi. 

Pe vasele Azamara exista 2 astfel de restaurante: Aqualina (cu specific italian) si Prime C ( avand ca specialitate „steak & seafood”), pentru care se plateste o taxa de rezervare. Se recomanda rezervare din timp pentru ca sunt foarte solicitate! Oaspetii cazati in apartamente au acces gratuit in aceste restaurante.

Pe vasele de croaziera Azamara  nu se permite fumatul pe balcon sau in cabina. Fumatul (inclusiv a tigarilor electronice) nu este permis nici in restaurante, teatru, holuri sau coridoare, pentru fumatori existand zone special amenajate care sunt mentionate in programul zilnic livrat in cabina, numai in locuri exterioare, bine marcate. Tigarile, trabucurile si pipele trebuie stinse corespunzator si, in niciun caz, aruncate peste bord. Incalcarea acestor prevederi presupune o amenda de aproximativ 250 USD. Trebuie sa aveti minim 18 ani impliniti pentru a putea cumpara tutun de la magazinele de la bordul vasului.

Cazinourile sunt in prezent un divertisment popular pe croaziere. La Azamara, doar vasul Azamara Journey are cazinou.

Taxele pentru servicii la bord (bacsisurile) sunt dedicate personalului care contribuie la confortul Dvs. în timpul croazierei. 

La Azamara, acestea sunt incluse in tariful croazierei.

Totusi, serviciile exceptionale ale personalului de la bord pot fi recompensate suplimentar.

Pentru rezervarile confirmate pana la 31 mai 2021, se poate aplica programul ” Navigati cu Incredere” , care ofera pasagerilor posibilitatea de a anula croaziera cu pana la 48 ore inainte de ziua plecarii, beneficiind de protectia sumelor achitate. In acest caz, contravaloarea croazierei va fi rambursata sub forma de certificat valoric (FCC), mai putin taxele de port si cele pentru servicii la bord, care se vor rambursa in bani.

CUM PUTEM ANULA O CROAZIERA PRIN PROGRAMUL “NAVIGATI CU INCREDERE” IN NOUA SA VERSIUNE SI CE ANUME PRIMIM INAPOI ? (click pentru detalii

a) Daca rezervarea se anuleaza din momentul crearii si pana la plata finala (130 zile inainte de plecare) pentru croazierele Azamara®:

R: Depozitul achitat pentru confirmarea rezervarii se va rambursa sub forma unui certificat valoric FCC care va putea fi folosit pentru o rezervare viitoare.

b) Daca rezervarea se anuleaza dupa efectuarea platii finale si pana cu 48 ore inainte de ziua plecarii in croaziera:

R: Clientii vor primi un certificat valoric reprezentand 100% din valoarea croazierei achitate, mai putin taxele de port, care se vor rambursa ulterior in bani.