Navigati cu incredere

NAVIGATI CU INCREDERE
in 3 pasi

Pentru pasagerii ingrijorati de croazierele deja rezervate sau pentru cei care ar dori sa-si planifice noi croaziere, dar se tem sa nu piarda sumele achitate, 
companiile Royal Caribbean International®, Celebrity Cruises® si Azamara®
au introdus programul “Navigati cu Incredere” cu noi facilitati acordate tuturor clientilor.

Din 18 mai 2020, programul este disponibil pentru rezervarile existente si pentru cele care se vor crea pana la data de 30 noiembrie 2020, pentru croazierele cu companiile  Royal Caribbean International®, Celebrity Cruises® si Azamara®, avand data de plecare pana in 30 aprilie 2022 (04 mai 2022 pentru Celebrity Cruises).

1. GARANTIA CELUI MAI BUN TARIF

Clientii pot solicita actualizarea tarifului croazierei rezervate cu pana la 48 de ore inainte de ziua plecarii, beneficiind de cea mai buna promotie, astfel:

  • Inainte de plata finala a croazierei, tariful se recalculeaza conform noii promotii si se achita diferenta restanta.
  • Dupa plata finala a croazierei, diferenta rezultata dupa ajustare este oferita sub forma de credit la bord nerambursabil!
2. REPROGRAMATI CROAZIERA LA ACELASI TARIF

Clientii pot decide pana la 30 noiembrie 2020 daca doresc sa isi reprogrameze croaziera deja rezervata, pentru anul urmator, prin optiunea Lift & Shift, beneficiind de protejarea tarifului din rezervarea curenta. Conditii de eligibilitate:

  • Noua croaziera rezervata trebuie sa aiba acelasi itinerariu, aceeasi durata si aceeasi categorie de cabina.
  • Data de plecare din anul urmator trebuie sa fie in aceeasi perioada, cu o marja de maximum 4 saptamani diferenta fata de data de plecare initiala (de exemplu, o croaziera rezervata cu Allure of the Seas in 23 august 2020 se poate inlocui cu Harmony of the Seas, 8 august 2021).
3. 100% FCC CU PANA LA 48 ORE INAINTE DE ZIUA PLECARII

Clientii pot solicita anularea croazierei rezervate cu pana la 48 de ore inainte de ziua plecarii, beneficiind de protectia sumelor achitate. Contravaloarea croazierei va fi rambursata sub forma de certificat valoric (FCC), mai putin taxele de port si cele pentru servicii la bord, care se vor rambursa in bani.

INTREBARI SI RASPUNSURI

R: DA, sunt eligible toate croazierele cu data de plecare pana in 30 aprilie 2022 pentru Royal Caribbean International® si Azamara® si pana la 04 mai 2022, pentru Celebrity Cruises®.

a) Daca rezervarea se anuleaza cu mai mult de 95 de zile inainte de data de plecare pentru croazierele Royal Caribbean® si Celebrity Cruises®:

  • R :  Pentru rezervarile cu depozit rambursabil: Depozitul achitat se va rambursa in bani, din care se retine taxa de rezervare de 50 euro / cabina.
  • R :  Pentru rezervarile cu depozit nerambursabil: Depozitul achitat se va rambursa sub forma de certificat valoric, care va putea fi folosit pentru o rezervare viitoare. 

b) Daca rezervarea se anuleaza cu mai putin de 95 de zile, dar inainte de plata finala pentru croazierele Royal Caribbean® si Celebrity Cruises®, respectiv din momentul crearii si pana la plata finala pentru croazierele Azamara®:

  • R: Depozitul achitat pentru confirmarea rezervarii se va rambursa sub forma unui certificat valoric, care va putea fi folosit pentru o rezervare viitoare.

c) Daca rezervarea se anuleaza dupa efectuarea platii finale si pana cu 48 ore inainte de ziua plecarii in croaziera:

  • R: Clientii vor primi un certificat valoric reprezentand 100% din valoarea croazierei achitate, mai putin taxele de port si cele pentru servicii la bord, care se vor rambursa ulterior in bani.

R: Pentru rezervarile anulate incepand cu data de 18 mai 2020, prin programul “Navigati cu Incredere”, certificatele valorice (FCC) trebuie folosite pentru croaziere cu aceeasi companie a rezervarii initiale, pana la data de 31 decembrie 2021 sau in termen de 12 luni de la data anularii croazierei initiale ( oricare dintre aceste termene este mai indepartat). 

Certificatele se pot aplica croazierelor cu plecare pana in 30 aprilie 2022 pentru Azamara®, pana in 04 mai 2022 pentru Celebrity Cruises® si pana in 31 decembrie 2021 sau in termen de 12 luni de la data anularii croazierei initiale (oricare dintre aceste termene este mai indepartat) pentru Royal Caribbean International®.

Acestea certificate valorice sunt nominale, netransmisibile si nu se poate solicita contravaloarea lor in bani.

R: DA, clientii pot opta pentru clauzele contractuale. In acest caz, diferentele intre sumele achitate si penalizarile aferente aplicate rezervarii vor fi rambursate in bani.

R:  Nu, pentru rezervarile facute pana la 30 noiembrie 2020, clientii pot solicita in repetate randuri ajustarea tarifului in functie de promotiile valabile, pana cu 48 de ore inainte de ziua plecarii in croaziera. Anumite promotii sunt excluse din optiunea Best Price Guarantee (de exemplu, Travel Agent Rate, Closed User Group – CUG etc). Noul tarif va fi validat de echipa World Travel telefonic sau pe mail.

REPROGRAMAREA CROAZIEREI PRIN OPTIUNEA LIFT&SHIFT
CE IMPLICA?


TERMEN LIMITA : 30 NOIEMBRIE 2020

R: Pentru Royal Caribbean si Azamara nu este necesara alegerea aceluiasi vas pentru reprogramare. Azamara permite chiar alegerea unui itinerariu cu o durata de +/-1 noapte fata de itinerariul initial. Pentru Celebrity Cruises reprogramarea se poate face dupa cum urmeaza:

  • Daca rezervarea initiala este pe un vas din clasele Millennium si Solstice – pentru noul itinerariu trebuie ales un vas din clasele Millennium si Solstice.
  • Daca rezervarea initiala este pe un vas din clasa Edge – pentru noul itinerariu trebuie ales un vas din clasa Edge.
  • Pentru vasele Celebrity Flora si Xpedition – pentru noul itinerariu trebuie ales acelasi vas cu cel din rezervarea initiala.

R: Clientii pot opta doar pana pe 30 noiembrie 2020 sa reprogrameze croaziera rezervata cu protejarea tarifului. Reprogramarea se poate face o singura data, pentru anul consecutiv.

R: NU, data de plecare trebuie sa fie in anul consecutiv, cu o marja de maximum 4 saptamani fata de data de plecare initiala. Plecarile de Craciun si Revelion pot fi alese, doar daca Clientii sunt rezervati in acest moment pe o astfel de plecare festiva.

R: Nu, se protejeaza doar tariful croazierei cu promotiile aferente (cruise fare + NCCF). Taxele de port si cele pentru servicii la bord sau alte servicii suplimentare rezervate precum transferuri, hoteluri pre/post se actualizeaza dupa caz, in functie de noua data de plecare.

R: Penalizarile se vor aplica automat si pentru noua croaziera rezervata. Daca rezervarea este cu depozit nerambursabil, croaziera se poate modifica fara aplicarea penalizarii de 80 de euro/ persoana, pana la data de 30 noiembrie 2020.

AZA_DG_2021

Te-ai abonat cu succes la newsletter